Marco werkt al bijna 6 jaar bij eldoLED en is het contactpersoon van ForWork. Hij is begonnen als group leader met een aansturende rol op de operationele afdeling. Inmiddels heeft hij meer een rol als projectmanager. Marco en zijn collega Rob zijn het harde bewijs dat– als je hard werkt – je jezelf als uitzendkracht omhoog kan werken. Beide kwamen zelf als uitzendkracht binnen bij eldoLED. We spraken Marco over hoe hij ForWork Uitzendbureau heeft leren kennen en hoe hij de samenwerking vindt.
Hoelang werken jullie nu samen met ForWork Uitzendbureau?
We werken nu ongeveer twee tot drie jaar samen met ForWork.
Kende je ForWork Uitzendbureau al van tevoren?
Nee ik had nog nooit van ForWork Uitzendbureau gehoord. Mijn collega die gaat over de samenwerkingen heeft contact met jullie gezocht, omdat we dus een personeelsvraag hadden die door andere partijen niet kon worden vervuld. We zochten een outbound medewerker, die we dankzij jullie hebben gevonden.
Wat is de eerste functie geweest?
De eerste functie die jullie voor ons hebben ingevuld was een logistieke operator. Een outbound medewerker. Afgelopen jaar is daar customer care bijgekomen en daarnaast hadden we nog extra handjes nodig voor administratieve handelingen op de achtergrond.
Hoeveel uitzendkrachten zijn er in totaal via ons geleverd?
Even tellen.. ik denk dat er nu een stuk of vier werkzaam zijn. Over de hele looptijd denk ik dat dat er vijf of zes zijn geweest, verspreid dus over verschillende functies.
Wat vind je van de kwaliteit van de uitzendkrachten?
Mandy die via jullie de functie outbound medewerker heeft ingevuld, heeft een vaste baan gekregen. Dat zegt in mijn ogen genoeg. En nu met de kantoorfuncties heb ik ook niets te klagen. De uitzendkrachten zijn betrouwbaar, bijvoorbeeld met op tijd komen. Dus we ervaren het super. Ik ben er zeer over te spreken!
Hoe vind je de samenwerking gaan?
Ik hou ervan om de telefoon gewoon te pakken en te bellen als er iets is. Ik kan jullie altijd goed bereiken, dat is heel fijn. Voorheen had ik altijd contact met Dyon en nu Jennifer bij het team is gekomen met haar. Op het moment dat ik iets nodig heb, werk ik onder ons motto: ‘de beller is sneller’ en kijk ik bij jullie wat er mogelijk is. Als er iets is geef ik dingen door en kan er snel geschakeld worden. Dat vind ik een prettige manier van samenwerken.
'Snel, direct en betrouwbaar. De namen die ik link aan ForWork komen altijd op de afgesproken momenten. Ze melden zich niet te pas en te onpas ziek. Ook als ik met jullie schakel is het altijd snel.'
Hoe beschrijf je de samenwerking in 3 woorden?
Normaal ben ik een spraakwaterval. Nu vraag je me om maar iets in 3 woorden te omschrijven. Ik denk dat ik dan zou kiezen voor: snel, direct en betrouwbaar. De namen die ik link aan ForWork komen altijd op de afgesproken momenten. Ze melden zich niet te pas en te onpas ziek. Ook als ik met jullie schakel is het altijd snel. In het begin kon ik niet inloggen in het portaal, en dan is één telefoontje genoeg. De systemen werken gewoon goed en fijn. Het is fijn om te weten dat er iemand bij jullie is waar je een vraag kan neerleggen en dat het snel opgepakt wordt. Laatst hadden we een bestickeraar nodig. Die aanvraag was ad hoc en ook dat hebben jullie snel kunnen regelen.
Ben je net als Marco ook op zoek naar betrouwbare uitzendkrachten die kwaliteit leveren? Neem dan gerust contact op met Jennifer om te kijken naar de mogelijkheden.